1,2,3…

Oh, how time flies! Zo had ik een halve omslagdoek op de naald, zo ben ik al met nummer 3 bezig.
Want de mijne viel ook bij familie in de smaak, en zo maakte ik een mooie paarse voor mijn zusje en komt er nog een donkerblauwe voor een tante.

Tadaaaaaaah!

IMG_8566

Hij is echt enorm lang (of ik zo klein…) en heerlijk warm. Ik draag m ook wel over mijn wollen jas op de fiets, twee keer omgeslagen om m’n nek.
Het ontwerp is de Nordic Shawl van de onvolprezen My Rose Valley

IMG_8560

Mijn zusje wilde graag paars of geel of groen. We gingen voor paars, maar ik stopte er mooi wat geel en groen bij in! Toevallig ontdekte ik dat ik hier in Leeuwarden gewoon een winkel vol met Stylecraft-wol heb. Dus het uitzoeken van de kleurtjes voor deze doek, was een feest in de winkel. Haak Smakelijk, de naam alleen al klinkt als een feest, toch?!

IMG_5249
Kijk dan hoe blij ze ermee is 😉

Technische details:
Bijna 4 bollen blauw (midnight) of paars (plum)
Ongeveer een halve bol blauw (denim) of groen (meadow)
Restjes grijs, roze, rood, geel, petrol, paars, wit
Naald 6
In no time klaar!

Alle wol Stylecraft special

IMG_5244

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “1,2,3…

Leave a Reply

