Gestaag

Mijn stapeltje sterretjesachthoeken voor de babydeken-in-de-maak groeit gestaag, nadat ik in heel Leeuwarden en Groningen geen witte Phildar coton 3 kon vinden, maar in de wolwinkel in Ter Apel wél slaagde!

20130907-162620.jpg

Terwijl de deken waarover ik 2 weken geleden schreef juist niet vordert. Patroon is geweldig, maar niet voor deze wol.

20130907-165413.jpg
Kijk maar, je ziet de regenboog wel, maar het zigzageffect helemaal niet! Ik dacht nog even dat het aan mij lag, maar een snel, klein proeflapje met Catania liet wel zien dat het toch aan de wol lag!

20130907-165640.jpg
Daar word je toch bijna duizelig van? 🙂 en dat is dus precies de bedoeling!

De alpaca gaat een rippledeken worden, dat wordt veel mooier!

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Gestaag

  1. Pingback: To do.. | mmarijemaakt

Leave a Reply

